top of page
  • Kan ik bij jullie bestellen?
    Jazeker, wanneer je een signmaker/beletteraar bent kan je een bestelling bij ons plaatsen. Sta je nog niet in ons systeem ? Stuur ons een mail (info@smart-sign.nl) met de bedrijfsgegevens (KvK en BTW nummer), dan kunnen we je van informatie voorzien.
  • Wanneer kan ik een offerte verwachten?
    We streven ernaar om dit binnen een paar uur te behandelen. Bij speciale aanvragen kan het iets langer duren.
  • Leveren jullie ook in het buitenland?
    Omdat we veel met eigen transport vervoeren, leveren we uitsluitend in Nederland en België.
  • Geven jullie garantie?
    Wij geven twee jaar garantie op materiaal en constructie. Als er na levering modificaties worden uitgevoerd komt deze garantie te vervallen.
  • Hebben jullie ook showmodellen / samples?
    De samples en showmodellen van onze producten zijn volop te verkrijgen. Samples worden kosteloos verstuurd. Vraag ze aan door een mail te sturen naar info@smart-sign.nl.
  • Nemen jullie retouren aan?
    Doordat onze producten op maat gemaakt worden, kunnen wij ze niet retour nemen. Voorraadproducten en onderdelen in de verpakking, onbeschadigd en ongebruikt kunnen eventueel in overleg worden geretourneerd.
  • Hebben jullie een showroom waar ik jullie producten kan bekijken?
    Wij hebben een showroom waar wij de meeste van onze producten laten zien. Neem contact met ons op of stuur een mail naar info@smart-sign.nl om een afspraak te maken.
  • Wat zijn jullie openingstijden?
    We zijn van maandag t/m vrijdag open van 8:00 tot 17:00.
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    Je kan via onze configurator of via de mail (info@smart-sign.nl) de bestelling plaatsen. Je ontvangt van ons standaard een offerte die gecontroleerd en geaccordeerd dient te worden. Na ontvangst akkoord zullen we de bestelling in productie nemen.
  • Wat zijn de levertijden?
    De levertijden staan altijd vermeld op de offerte/opdrachtbevestiging. Deze kunnen afwijken afhankelijk van de drukte en bij speciale aanvragen.
  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
    De betalingsmogelijkheden worden altijd vermeld op de offerte. In sommige gevallen kan het voorkomen dat wij een vooruitbetaling vragen. Betalen kan eenvoudig via:
  • Kan ik bij jullie mijn bestelling afhalen?
    Ja, dat is zeker mogelijk. Je dient wel voor voldoende beschermingsmateriaal te zorgen. Omdat we met eigen transport leveren worden onze producten standaard niet ingepakt.
  • Hoe werkt het?
    De configurator stelt je in staat om in een paar minuten een product naar wens samen te stellen en meteen het eindresultaat en de prijs te zien. Na registratie kan er ingelogd worden. Wanneer de specificaties ingevoerd worden, krijg je meteen de kostprijs te zien. Je kan de gekozen configuratie meteen omzetten in een bestelling.
  • Uitleg bediening
  • Aansluitschema
  • Onderhoud
    Controle en Onderhoud: Richtlijn onderhoud:
  • Opleverrapport
  • Schema Kabeldiameter
  • Tekening
Conact
bottom of page